Pentru a fi luat în considerare pentru asistență, vă rugăm să consultați următoarele linii directoare:
- Solicitarea trebuie considerată o boală catastrofală sau pentru asistență cu nevoi speciale.
- Trebuie să vă contactăm direct medicul /institutia sociala pentru a verifica fiecare cerere.
- Nu plătim facturile care sunt scadente imediat sau relativ curând.
- Trebuie să primim o cotație sau altă documentație care să vă valideze solicitarea.
- Nu plătim facturile prin telefon, extrase de card de credit sau prin cablu.
- Nu oferim numerar sub nicio circumstanță.
- Veți fi anunțat când cererea dvs. este aprobată pentru asistență.
- Donațiile pentru ajutor sunt guvernate de donațiile pe care le primim.
- Nu acceptăm apeluri telefonice pentru cereri de asistență.
- Asistență prin e-mail: contact@strigatdeajutor.ro
- Asistență WhatsApp 0740616914 pentru cazuri
- Asistență pentru cazuri Propune un caz
- Apelurile telefonice nu sunt acceptate pentru preluare caz(proiect).
Am vrea să ajutăm pe toată lumea, din păcate este imposibil.
Pentru a putea prelua unul din cazurile propuse se va efectua:
- Acest pas are trei componente principale.
1.) Examinare inițială/Vizita la domiciliu/Studiu la domiciliu
2.) 1-2 inspecții la domiciliu
3.) 3 interviuri în persoană
- Inainte de trimite formularul va rugam sa cititi Termeni si Conditii ale Asociatiei Strigat de Ajutor