Termeni si conditii

Conditii obligatorii ,,Propune un caz,,

Criterii pentru asistență

Pentru a fi luat în considerare pentru asistență, vă rugăm să consultați următoarele linii directoare:

  • Solicitarea trebuie considerată o boală catastrofală sau pentru asistență cu nevoi speciale.
  • Trebuie să vă contactăm direct medicul /institutia sociala pentru a verifica fiecare cerere.
  • Nu plătim facturile care sunt scadente imediat sau relativ curând.
  • Trebuie să primim o cotație sau altă documentație care să vă valideze solicitarea.
  • Nu plătim facturile prin telefon, extrase de card de credit sau prin cablu.
  • Nu oferim numerar sub nicio circumstanță.
  • Veți fi anunțat când cererea dvs. este aprobată pentru asistență.
  • Donațiile pentru ajutor sunt guvernate de donațiile pe care le primim.
  • Nu acceptăm apeluri telefonice pentru cereri de asistență.
  • Asistență prin e-mail: contact@strigatdeajutor.ro
  • Asistență  WhatsApp 0740616914 pentru cazuri
  • Asistență pentru cazuri Propune un caz
  • Apelurile telefonice nu sunt acceptate pentru preluare caz(proiect).

Am vrea să ajutăm pe toată lumea, din păcate este imposibil.

Pentru a putea prelua unul din cazurile propuse se va efectua:

  • Acest pas are trei componente principale.
    1.) Examinare inițială/Vizita la domiciliu/Studiu la domiciliu
    2.) 1-2 inspecții la domiciliu
    3.) 3 interviuri în persoană
  • Inainte de trimite formularul va rugam sa cititi  Termeni si Conditii ale Asociatiei Strigat de Ajutor